Myjomice « Krążkowy Obwód V

Temat: Interakcja w grach nie tylko planszowych
...No to wobec tego było to działanie słuszne - następnym razem je powtórzysz. Przy uczeniu się skomplikowanych rzeczy są 2 drogi - albo nagrody łańcuchowe, czyli rozbicie działania na szerem małych czynności i nagradzanie każdej, albo, co jest właśnie w grach, nagradzanie każdego działania zbliżającego nas do działania optymalnego. Gry współczesne działają na tej samej zasadzie - gdyby nie dawały nagród, to by w nie nikt nie grał Hmm, a inne formy uczenia się - no wydzielanie kar i nagród ma zdecydowanie dominujące znaczenie - może być też modelowanie, ale jeżeli wymodelowane zachowanie będzie się spotykać z karami to też ustąpi. Naśladownictwo jeszcze ewentualnie, ale sam mówisz, że powtarzalnych sytuacji jest mało, to chyba też odpada naśladownictwo - bo sytuacja musi być identyczna jak ta, w której zachowanie zostało zaobserwowane. No jak nic wychodzi że uczenie się...
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=4813



Temat: 5 / 5 ME Ława
...niż zwykle pomoże nam uzdrowić nieco bolesność i miałem rację w większości. Ława: ~ prac określa jedynie w / ostatnio rep każdego zestawu wstrzymane liczyć na 2 ~ BP: 405x1, 335x3x5 BD: 275x1, 235x3x5 Mini: 285x1, 245x3x5 LP: ~ zakleszczył palcem w szkole ~ 135x3x5 Troy: 205M (dlaczego wybrał tego ciężaru I'll never know), 165x3x5 Rolling DB wew: BP: 80x1x8, 80x2x6 BD: 35/45/55x8 Mini: 40x1x8, 45x2x8 LP: nie Push downs, zamiast Troy: 20x1x15 ( formy uczenia się ponownie), 20x1x8, 25x1x8 1arm Push Downs: BP: 40/60x15 BD: 45/60x15 Mini: 40x2x15 LP: 30x2x15 Troy: 20x2x15 1arm DB Shdr Notatka: BP: 80/85/90x6 BD: 45x3x6 Mini: 55/60/65x6 LP: 35x3x6 Troy: 25x3x6 Lo-Med uchwyt kabel rzędami: BP: 320x1x7, 320x2x8 BD: 185/215/245x8 Mini: 170/185/200x8 LP: 110x1x8, 125x2x8 Troy: 95x1x8, 125x2
Źródło: forum.megamuscle.pl/viewtopic.php?t=17088


Temat: SPECJALIZACJA Z RATOWNICTWA
...miejsce pracy C. wyposażenie umożliwiające realizację zadań d. Obowiązki i uprawnienia 142. Cel kształcenia to: a. szczegółowy plan nauczania b. oczekiwany rezultat końcowy kształcenia C. szczegółowy plan uczenia się d. opis postępowania uczącego się 143. Mówienie do uczącego się, rozmowa z uczącym się, stwarzanie uczącemu się warunków sprawdzania wiedzy w praktyce to: a. formy kształcenia b. sposoby uczenia c. metody nauczania d. formy uczenia się 144. Diagnoza w pedagogice oznacza: a. określenie potrzeb ucznia i możliwości ich zaspokajania przez wychowawcę b. określenie potrzeb ucznia c. rozpoznawania przyczyn, objawów i możliwości zmiany istniejącej sytuacji wychowawczej d. rozpoznawania objawów sytuacji wychowawczej i ustalenia planu wychowawczego 145. Diagnoza pielęgniarska to jeden z elementów składowych a. standardów praktyki zawodowej b fiIozofii...
Źródło: forum-pielegniarek.pl/viewtopic.php?t=646


Temat: Trening interpersonalny Krzysztof Jedliński
...interpersonalny" POBIERZ DARMOWY FRAGMENT Na czym polega trening interpersonalny i czym właściwie różni się od tradycyjnej terapii? Czy jest to propozycja skierowana do ściśle określonej grupy osób? Co przemawia za przeprowadzeniem treningu w formie niedyrektywnej? Na te i inne pytania odpowiadają autorzy pracy zbiorowej Trening interpersonalny. Psychoterapeuci i trenerzy psychologiczni wprowadzają w arkana tej specyficznej formy uczenia się i nabywania nowych umiejętności, tj. werbalizacja własnych emocji, wchodzenie w interakcje z innymi czy praca w zespole. Trening interpersonalny ukazany jest „od kuchni”. W czasie kursu, prowadzonego przez psychologów i psychoterapeutów, uczestnicy mimowolnie zaczynają odgrywać poszczególne role grupowe. Nieoczekiwanie, ku własnemu nawet zdumieniu, przyjmują postawę lidera, kamikadze lub kozła...
Źródło: psychocafe.pl/index.php?showtopic=1388


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • epicusfuror.xlx.pl