Myjomice « Krążkowy Obwód V

Temat: awaria centralnego :[
Panowie po kilku latach użytkowania Feli padł mi centralny zamek. Nie wiem co się stało. Wstałem rano do pracy klikam na pilota a tu nic, jedynie co usłyszałem to dziwne pikanie tego urzadzanka marki FOX od alarmu . Próbowałem jeszcze otworzyć felke kluczykiem ale tez lipa, otworzyłem tylko stronę kierowcy(pozostale drzwi otwieram recznie). Może jest na forum elektryk i mi pomoże. W najgorszym wypadku nie obejdzie sie bez wizyty u elektryka samochodowego. pzdr
Źródło: skodafelicia.pl/viewtopic.php?t=2221



Temat: Halogeny robocze - moj projekt instalacji
Ja mam też kwadratowego wesema, schemat instalacji ściągnąłem chyba z dużego forum,elektryk ze mnie żaden ale wszystko mi działa zgodnie ze schematem. Zrób tak jak Ci mówią, osobne włączanie takiej lampki - przyda się i to baaardzo! Ja żałuję że dałem wyłącznik z podświetleniem bo trochę się nagrzewa.
Źródło: suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=3602


Temat: wbudowany silnik elktryczny?
...ok. 20 godzinną pracę zestawu. Poza tym mając na pokładzie generator można pozbyć się instalacji gazowej z kambuza (Gdyby mi ktoś powiedział, kiedy zaczynałem żeglować, że mogę mieć na jachcie mikrofalówkę to bym go obśmiał. Hm... wtedy jeszcze nie było mikrofal ). Mój problem polega na tym, że absolutnie nie mam pojęcia co wstawić między generator a silnik. Wiem, że mysi to być transformator ale na tym moja wiedza się kończy. Czy jest na forum elektryk, który mógłby"pociągnąć" ten temat. Pozdrawiam
Źródło: sulkowski.kei.pl/forum_zeglarskie/viewtopic.php?t=1882


Temat: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
...problemów ,zmiana kilku elementów i założenie prostego dzielnika (koszt ok.5-10pln) oczywiście zmiana tarczy 2 Temperatura zewnętrzna ,można zastosować orginalny czujnik,lub kupić w sklepie elektronicznym (koszt ok.5pln) 3. temperatura oleju j.w. Ale tu mam pytanie: GDZIE JEST MONTOWANY? 4. Szybkościomierz. Bez problemu ,ta sama stała 950 (ale i tak pozostanę przy swoim do 200 ) A teraz poważny problem Zużycie palwa.Może jest na tym forum elektryk,lub elektronik samochodowy? Nie oczekuje gotowego rozwiązania tylko pomysłu. Podobno w starych "beczkach" były montowane mierniki zużycia paliwa. Jak to było rozwiązane? Zastanawiam się nad czujnikiem tensometrycznym na przewodzie wysokiego ciśnienia (jak w tdi) i układem formującym impulsy ,ale niewiem czy to dobra droga. Wszelkie wskazówki mile widziane. Pozdrawiam
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • epicusfuror.xlx.pl